onsdag 14 maj 2008

thats not that inpossible

Hej! Nu påstår sig farmor att det helt plötsligt blev mycket varmare,men jag vet inte riktigt om jag ska tro på henne. Här är en mycket liten del av himmeln blå och det mesta är vit,och det finns faktiskt även gråa fläckar ser jag. Hoppas att det inte blir regn nu bara,vi har ju klarat oss så länge! Iallafall,så här stod det på en bildtext i ArvikaNyheter: "Det har gått att njuta av ren sommarvärme de senaste dagarna. Och folk har inte varit sena att ta tillfället i akt. En hel del hade hittat till Ingestrands badstrand under helgen,och det fanns även de som var tuffa nog att bada." Åh! Nu vill jag bara bada direkt,inte ens mitt första vårdopp har inträffat. Till söndagen ska jag bada. Jag bara ska!
Snart kommer bilder på dagens outfit,fast det är nog hög tid för mig att göra klart mitt Venus-arbete nu. Ha det bra. (Ursäkta alla dessa blombilder,men det är vår ju!)

Inga kommentarer: