torsdag 8 maj 2008


hej! nu har jag nyss packat klart,packar det sista imorgon då jag packar ner dator och datorsladd o s v. gud vad jag längtar,och vad kul det ska bli! vi åker efter skolan imorgon och kommer hem söndag kväll! älskar't! fast nackdelen med detta är ju att vi troligen inte åker i sommar:( isånafall är det första gången sen jag föddes som jag inte har varit där på sommaren! men ja,vi får iallafall 3dagar på oss! imorgon ska jag på morgonträningen,halv 7-halv 8,enda dagen vi har sovmorgon! men jag känner att jag måste träna nu! för förra tisdagen var jag med på antons match,på torsdagen var det ingen,på fredagen var det ingen,på lördag gick jag,på söndag hoppade jag över,på tisdagen följde jag med på antons match,idag orkade jag inte,på lördag&söndag är jag inte hemma. så smack on that lars,där fick du dig! nej men nu ska jag duscha,och sen ska jag nog sova,det blir en låååång dag imorgon (först morgonträning,sen 3timmar lång bilresa,mumma)

Inga kommentarer: