måndag 5 maj 2008

5maj(grattis felicia)

hej! snart har ännu en måndag gått då. idag slutade vi tidigt,kvart i elva,fast det tog en kvart för mig,lara,kristin och simone att få tag på ann-kristin så vi skulle slippa spanskan och slippa sluta 13.20 sen tog det till halv 12 innan jag kom hem också,men bara 2 lektioner och en teorilektion om orientering. jag åkte till marcus efter skolan,ovanligt,och är med honom än. vi har ätit,hämtat fredrik och läst på kemiprovet,och nu sitter vi här.
(för er som undrar,jag och marcus är inte tillsammans,vi har varit kompisar sen kyrkansförskola vid 5 års ålder och är nu så gott som...bästa vänner?) jag funderar på att ta bort min bilddagbok,då jag knappt loggar in längre,än mindre laddar upp bilder. men vi får se vad det blir med den saken.
någon som vet om det går något bra på tv'n ikväll? skicka en kommentar då,vad programmet heter+tid&kanal. förut var det 18.9 grader i skuggan,och igår var det 22.3. rena rama sommarn och på fredag drar vi!

Inga kommentarer: