onsdag 7 maj 2008

7maj

Fakta
Namn: emma karlsson
Födelsedatum: 16/2-94

Hårfärg: just nu orange/brun/blond annars mellanblond
Ögonfärg: grön/bruna
Längd: 1,69 tror jag.
Vikt: (äntligen) 50-komma-något
Skola: centralskolan
Stad: arvika


Favoriter
Mat: det är nog grillat tror jag
Dryck: isvatten,fruktdryck och färskpressad apelsinjuice
Frukt: apelsin/mandarin och bär!
Grönsak: det mesta! mest är det väll paprika,gurka,sallad o s v
Ställe: i solen! hälst på stranden! på västkusten(grebbestad) trivs jag också,nått enormt.
Film: oj,det är så sällan jag ser på film. men beck och wallander tror jag!
Låt: "what a wonderful world" och "i belive i can fly" är låtar som stavas k-ä-r-l-e-k
Sysselsättning: hm...resa är kul,såklart. annars är det fota!
Sport: simning!

Så här gör jag när
Jag blir irriterad: haha oj...det beror på vem,jag visar det inte alltid. hemma är jag nog en typisk tonårsdotter,smäller i dörrar och skriker,haha. mot vänner brukar jag(så att de ser det) himla med ögonen med undantag för marcus då jag blir vrinsur vid minsta lilla och svarar surt på frågor eller inte svarar eller kommer med ett "vad tror du?" o s v. men annars är jag inte sur så ofta,faktiskt. haha.
Jag blir glad: skiner upp med hela ansiktet och beroende på vad som gör mig glad,så varierar det. men jag brukar bli väääääldigt uppspelt
Jag blir ledsen/sårad: drar mig undan och blir väldigt upprörd. jag är väldigt lättstött och känslig samtidigt som jag kan ta väldigt mycket.
Jag vill motionera: går ut och hoppar(studsmatta) tills jag blir helt slut,går på simträning eller sticker ut och springer/cyklar/går/åker inlines beroende på dag,väder och sällskap.
Jag känner mig stressad: får panik och kan nästan börja gråta av det,får ont i hela kroppen o s v.

så,nu vet ni lite (till) om mig. ha det bra,uppdaterar mer senare!

Inga kommentarer: