onsdag 21 maj 2008

12 maj 2008 fyllde Madeleine McCann 5 år läste jag på hennes hemsida. Såhär har Gerry (Madeleine's pappa) skrivit i bloggen på hemsidan:"Tomorrow is Madeleine’s fifth birthday. It will be one of the hardest days of the last 375. We will be marking it privately and quietly. We will do everything to try and ensure Madeleine does not spend another birthday separated from her family." Det är så äckligt sorgligt att jag bara skulle vilja lägga mig ner och dö,vilken värld vi lever i!

Men nog om det,jag tänkte beställa hem några snygga kläder från Ellos sen,de har ju superrea (upp till 70%) så det får man ju inte missa menar jag!

Denna är ju lite söt tycker jag! 179:- och rean är 30%.
&
Korta chinos för 99.50:- och rean var 60%.
(Chinosen SKA jag ha)












Inga kommentarer: