måndag 19 maj 2008

Måndagsmys

Hejsan! Skolan idag har väll varken varit värst eller bäst faktiskt. Vissa lektioner var faktiskt roliga,som engelskan,idrotten och musiken,och vissa var sådär,som svenskan,matten och spanskan. Så en ganska okej dag faktiskt! Imorgon slutar Marcus ca halv 11,medans jag sitter på vik och ruttnar. Jo,jag,Maja,Fredrica,Bella,Kicki och Lara ska vara funktionärer för 6orna på deras friidrottskm. Sjukt kul,inte. Fast jag får väll skylla mig själv att jag anmälde mig skulle jag tro.
Förresten:
Fidde; Jag lägger inte heller av med kakor och godis,bara med chips och dricka,i fyra veckor. Springningen får du gärna vara med på,det klarar jag aldrig själv,haha.

Malin; Nej jag var inte i kyrkan,endast hemma hos P.

Jag slänger in dagens outfit sen,min kamera har laddats ur,då kommer det bara bara bilder på hur jag såg ut efter skolan,jag bytte nämligen om så fort jag kom hem.
Var på JC förresten förut och köpte mig ett långt vitt linne och en mönstrad lång t-shirt.
Emma

Inga kommentarer: