tisdag 20 maj 2008

JAG OCH ALLA MINA SYSKON...eller?


Hejsan,jag sitter på altanen med datorn och dricker ProVivas nya "Female Mango" fruktdryck. Gott,och nyttigt!Så här står det:"En fruktdryck som förbättrar upptaget av järn. Med extra järn,vitamin C och folsyra." Bra alltså! Jag är så sjukt springsugen idag också,fast idag blir det simning istället. Fast i och för sig så kan man ju göra båda,men det är inte lika kul att springa ensam. Någon som har lust att hänga med på en vända? Haha!

Solen ligger i bakhåll och det numera vita äppelträdet blåser kraftigt medans lukten av syren tränger in,det kan inte bli mer vår än såhär.

Idag har jag förresten spenderat tid med min kusin,vilket var jättekul då vi knappt ses längre. Vi är så lika vi två. Eller förresten är är nog alla farmors barnbarn likt varandra! Både till insidan,och enligt vissa-utsidan. Mamma&pappa har till och med fått frågan många gånger att "är det inte jobbigt att ha fyra barn?" Haha! Fast det är fler jag har blivit ihopblandade som syskon till. Som mig och Marcus tillexempel,jag har nog fått frågan,iallafall 10 gånger,om vi är syskon eller till och med tvillingar. Jag och Emmy har också blivit frågade om vi är syskon,haha! Men kul är väll det. Ha en fin dag, nu ska jag plugga fysik.

Inga kommentarer: