tisdag 6 maj 2008

+&-

uppgift: cykla till skolan
du behöver: cykel,hjälm enligt föräldrar
hypotes: jag kommer till maja 5 min senare
utförande: tar ut cykeln ur garaget,sätter mig på sadeln och börjar trampa
resultat: jag fryyyyyyyyyser isönder med mina händer
slutsats: LÄGG TILL VANTAR PÅ "DU BEHÖVER"-LISTAN!!!!

okej okej,det är inte kallt längre på morgonarna så nu gör vi om den såhär:
uppgift: cykla till skolan
du behöver: cykel,vårjacka,hjälm enligt föräldrar
hypotes: jag kommer till maja 5 min senare
utförande: tar ut cykeln ur garaget,sätter mig på sadeln och börjar trampa
resultat: jag svettas ihjäl på vägen hem när jag tvingas sätta på mig min förbannade jacka
slutsats: SKIPPA JACKAN OCH FRYS PÅ MORGONEN ELLER SÄTT PÅ DIG DEN OCH SVETTAS PÅ EFTERMIDDAGEN.
eh. själv väljer jag nog att frysa på morgonen,det gör inte mina föräldrar då kan jag säga.

dagens
+ vi åker på fredag!!!!!!
- min kusin har inte hört av sig,och daftö har s-t-ä-n-g-t på sina pooler. fast blir väll saltvik som vanligt då och det är ju kanon!!!!!!!!!!:')

Inga kommentarer: