lördag 3 maj 2008

3maj och lördag

hej och godMORGON blogg? räknas kl6 till morgon? nej,jag vet inte heller vad jag gör uppe nu,men igår tänkte jag "det är väll skönt att gå upp tidigt någon gång?" (annars går jag upp vid halv8) och ställde klockan på 06.00 i vetskap om att det skulle bli kul och ganska skönt ändå. men inte! jag vaknade 5.39,jättesäker på att jag hade missat klockan,men det hade jag ju inte så jag försökte starkt somna om till kl6 för att vara lite mer utvilad.(hade jag dock inte kollat på klockan hade jag trott att klockan var vid 7-8 som vanligt och gått upp) och här sitter jag nu,eller jag ligger egentligen. jag har klätt på mig och satt upp håret i en snygg knut;) realybealy. mina ögon tynger fortfarande fast jag har varit uppe i en kvart drygt. frukosten väntar jag med tills mina föräldrar kommer upp,annars vaknar de väll av att skåpet till skålar öppnas och då blir det ett himla liv här om varför jag är uppe,påklädd klockan 6. aja baja och sånt va.
men sov vidare ni,tänk inte på mig:*
förresten,jag har inte haft smink på ögonen sen i måndags (och då hade jag liiiiiiiite mascara bara) så nu är mina ögonfransar helt "utvilade" och ser både starkare och tjockare ut. keep rocking;)

Inga kommentarer: