torsdag 24 april 2008

vad har du i skalet?

tralalalalala,vad har du i skalet? nått häftigt och galet?
jag har inte orkat uppdatera min blogg på ett tag (8 dagar) och jag har tappat min skrivförmåga totalt. här om dagen tänkte jag på hur jag skulle berätta för en viss person,en viss sak-och kom fram till en sak jag verkligen vill säga,men inte vågar. imorgon är det exakta 2(eller var det 3?) veckor kvar tills vi troligen packar ihop oss och bosätter oss på västkusten över helgen och kommer då hem söndag kväll. men efter sol kommer alltid regn,det vet ju alla-och regnet med detta är då: det var ca 5&½ år sen jag träffade min kusin,felicia,hon bor i örebro och det är nog därför vi inte har kontakt,5 maj däremot,fyller hon år och åker sedan till arvika för att hälsa på sin farmor och bli gratulerad o s v,och när hade hon tänkt komma? jo,10-11 maj då vi,exakt då,sitter i solen på kusten. lycka eller inte lycka?
allt för mig nu,jag ska alldeles strax iväg på simträning som jag bestämt mig för att satsa riktigt rejält på,alltså,inte direkt bli nästa therese alshammar,men gå på iallafamm 4 av 5 träningar. jag ska på träningen idag,imorgon,på lördag och på söndag. önska mig lycka till o s v,jag behöver det!

Inga kommentarer: