måndag 7 april 2008

snart ännu en måndag avklarad

wiho,snart ännu en måndag avklarad och jag har faktiskt inte brutit ihop en enda gång idag,det har varit en så otroligt hopplös dag när allt bara känns fel och man vill skrika på alla,eller-så kände jag typ efter skolan. men ja...gud vilken HOPPLÖS dag.
imorse gjorde jag min och marcus fruktdrink så jag gjorde i ordning frukten som ska vara i igårkväll för att ja inte skulle behöva göra det i morse,och fybubblan vad god den är! fast den var godare i söndags.
sen kom jag på en sak,också-jag har ju förtusan inte laddat upp en bild på kameran jag ska köpa! eller som jag har köpt,men som jag får om ÅTTA DAGAR!!!!!!
så här kommer bilder




den ser inte sååååå illa ut va? jag älskar'n.
fast jag gillade nog den som jag var tänkt att köpa lite bättre. fast den fanns inte och då var denna typ exakt lika(fast olika märken) men iallafall. skitbra funktioner på den och allt.
så imorgon...ÄR DET BARA EN VECKA KVAR!
och på tal om imorgon,så ska jag med mamma på stan och köpa nya skor också.
jippie!
haha

1 kommentar:

Elin sa...

Ååå! vilken fin kamera ! var har du köpt den?