onsdag 16 april 2008

CENTRALSHOWEN onsdag

ville bara visa och tala om att min kamera är världens bästa! skitbra verkligen... älskar den. det känns däremot helt overkligt att det är min,liksom-åååh fyfan den är så jävla bra! btw,vi fick sovmorgon för niclas och göran så vi börjar halv 12! skitgött. vaknade vid åtta men gud vad skönt det är att självvakna och sen ha huuuur lång tid som helst på sig att göra sig iordning. till klädsel idag då,haha-har jag valt tights,shorts,blus(med svart linne under,blusen är genomskillnig) och så ska jag ha mina ballerinaskor till det. dock fryser jag ALLTID i tights så jag satte på mig ett par mysbyxor över. men ja. min kamera är som sagt VÄRLDENS bästa,och det finns skitmånga bra funktioner på den så man slipper köpa objektiv och filter till:) det finns t.e.x 22 specialeffekter och sen finns förstås vanlig makro o.s.v. men haha,nu vet ni! och sen,så var det så bra med sovmorgon för det var verkligen en otroligt jobbig dag igår. och nu är det bara två dagar kvar på showen:( kommer sakna det som fan verkligen! men ha det bäst,det kommer iallafall jag ha!:)

Inga kommentarer: