söndag 13 april 2008

söndag och världens längsta inlägg

okej,nu var det verkligen ett tag sen jag uppdaterade såhär "riktigt",och genom att jag har så mycket att göra nu så ska jag uppdatera "ett riktigt" haha.
till att börja med-vill jag säga till om att jag har gjort en fotoblogg,egentligen för mårten för att han vill se vilka bilder jag tar o.s.v men vad gör det om ni kollar? så:
http://emmavkarlsson.blogspot.com/
kolla jättegärna!:)
och detta händer då imorgon:
CENTRALSHOW (genrep?) :*
JAG FÅR KAMERAAAAAN! åh guuuud vad länge jag har längtat efter en ny. sen i slutet av sommaren ungefär!men nu,äntligen!
detta har då hänt idag:
*simträning,jag dog och allt det där. skitjobbigt och ja-jag var död efteråt helt enkelt.
*baka baka kladdkaka
*åka inlines
*städa m.m
snacka om att jag kommer fota när jag kommer hem imorgon! fyfan vad kul!
nu ska jag gå och "göra goda saker" och det innebär inte goda fysiskt utan psykiskt,tyvärr-såsom:
*damsuga och skura
*slänga lorttvätt
*plocka upp badkläder
*läsa på biologin
men jag uppdaterar strax
_____________________
så,hej igen! även om det inte blev något avbrott för eran del:)

jag har då:
*packat upp badkläderna
*slängt lorttvätt
*skakat mattan
*dammsugit
*dammtorkat
*dammsugit igen
*skurat
*vädrat
*plockat i ordning på "skrivbordet" och fotöljen där det låg massa läxböcker,två sjalar och min scanner+massa annat
*vädrat
så nu luktar det sjuuuukt gott här inne efter vädringar och skurmedled!
lukten av nyskurat golv är obeskrivligt skön,haha.
sen var jag ute och åkte inlines lite för att sen komma in och göra världens godaste fruktsallad som jag äter nu!:)
åh guuuuuud vad kul,mårten har precis pratat med niclas(han som har min kamera) och de kommer om ganska exakt ett dygn! iiiih jag längtar.

men sakna borås då!

Inga kommentarer: