tisdag 8 april 2008

kommentarssvar och nya skor

okej,nu när jag hade loggat in hade jag fått 3 kommentarer,som jag nu ska svara på

*kameran jag har köpt men som jag inte får förens på måndag har en jag känner köpt med sig när han var i usa!
*ja jag har lövet! världens jobbigaste person och jag hatar honom,men som tur var är det inte våran mentor utan har oss bara på svensklektionerna när camilla inte kan (det vill säga att vi har camilla ca 2 av 5 ggr i veckan)
*jag är INTE kass på design MALIN! jag är bättre än dig,JAG VET BARA INTE HUR MAN GÖR,fast jag kan designa mycket bättre än dig så känn på den du! förresten kan du bilda klubb med stellan för han är också sån nörd som säger "lol"
PILUTTA!

investerade i nya skor idag,haha-snacka om att det behövdes!
ett par puma och ett par vårskor. kanske laddar upp bilder på dem imorgon?
ska käka nu innan simträningen,hoppas att mitt och majas löfte håller veckan ut nudå,haha.

1 kommentar:

elefanter @ bilddagboken sa...

JAG TYCKER FAKTISKT ATT STELLAN ÄR COOL så sug på den du! PILUTTA! och jag är mycket coolare än dig med, så det spelar ingen roll vad du säger!