onsdag 2 april 2008

onsdag

ännu en onsdag och även denna veckan har gått framåt,fast bara otroligt sakta. jag dör snart om jag inte får lov inom närmaste....2 dagar? eller jo,egentligen får jag ju ett tvådagars-lov. SPECIELLT! intepinte
lisa svarar inte och jag behöver snacka med dig om en sak:(
och juste-skulle vi ses på söndag,du och jag lisa?

imorgon är det tjejkväll på stan! wiho,ska kolla efter skor,kläder och någonting på guldfynd. maja och fredrica har fått för sig att örhängen syns så bra på mig så jag ska försöka hitta några så att jag får fart på det. att använda örhängen alltså,haha! jag använder örhängen jättesällan! jag hade idag,och på rena rama natta,och efter att vi hade varit i karlstad,annars-innan det,hade jag nog inte haft på....ett halvår? jaja viktig information

men jag orkar inte sitta vid datorn,ska plugga istället.
(HUH? emma väljer engelska,spanska och historia istället för bilddagboken?detta är stort)
har ni inget bättre för er kan ni väll ringa mig?
(de som ska ha mitt nummer,HAR mitt nummer. så nej jag tänker inte lägga ut det här. har ni det inte och vill ha det är det inte värre än att ni frågar,jag är inte så svårflirtad)

ska börja uppdatera oftare också. have a good night folk,om 13/12 (?) dagar kommer min kamera!

Inga kommentarer: