torsdag 3 april 2008

trött?

åh jag är så jäkla äckligt trött. ska lägga mig riktigt tidigt ikväll och ha sköööön sovmorgon till morgonen. gud vad skönt! har inte sovit länge på jag-vet-inte-vad och det gör mig helt slut på dagarna,och både i tisdags och igår pluggade jag hela dagarna! i tisdags satt jag vid datan ca en halvtimme,i går ca...en kvart och idag en halvtimme. jag börjar bli anti-datanörd nu för tiden,vilket är ganska skönt,då jag inte längre är beroende om jag kanske har fått en gästboksinlägg/kommentar eller privat meddelande på bilddagboken,om någon favorit har laddat upp någon ny bild eller om någon har uppdaterat sin blogg(just de,lisa,amanda,maja och sabina ska uppdatera sin blogg!). nu är jag mer läx-och städberoende istället. fast det är ju iallafall bra?!?! PLUS att jag är sugen på att träna,hela tiden.
jag skippade tjejkvällen på stan idag,p g a trötthet?! så mina ögon håller på att gå igen,så nu ska jag kolla på teven istället och klockan har jag ställt på åtta imorgon!

12 days kvar nu ju!

Inga kommentarer: