torsdag 27 mars 2008

simträningslängtan

nämen se på vafan,ouppdaterad blogg. vilken otur,malin.
jag har faktiskt ingen lust att uppdatera,om jag ska vara ärlig. jag har sällan lust med någonting nu för tiden,och då undrar jag,av alla grejor:
HUR FAN KAN JAG HA LUST ATT SIMTRÄNA?
jag är jättesugen,har längtat sen i morse.


2-0 i matcher,till LINKÖPING! vafan? man skäms ju nästan över att vara färjestad'are. fast inte mer än om jag hade varit frölunda're. då hade jag skämts skallen av mig. men jag menar? båda matcherna har de förlorat med FYRA MÅL! äh det går väll bra nästa år får vi hoppas.

jag ska packa för simträningen nu..........wihoooooooo
haha

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
elefanter @ bilddagboken sa...

emma, UPPDATERA VARJE JÄVLA DAG. annars blir malin arg :(