måndag 3 mars 2008

måndag

hej! jag tänkte faktiskt blogga mer igår,men det blev inte så bara. jag var trött och allt. men det var jättekul igår..vad jag gjorde? jo..jag var på antons ishockeymatch. det började med att vi (såklart) åkte till ishallen,jag mamma och marcus. väl där framme gick jag och marcus till statiol och köpte godis&halstabletter. sen knallade vi tillbaka och kollade på matchen. den första vann dom med 30-3 där otto gjorde ett skitsnyggt(!) mål efter 8sek,fredrik gjorde 7andra mål+ett riktigt snyggt pass till emil som därefter gjorde ett jättesnyggt mål,och anton gjorde ett mål. alla var jätteduktiga,och alla deltog jättebra även om inte alla gjorde mål. nästa match vann dom med 17-7. där var dom också duktiga med det laget (nor) var bätte än det andra (åmotfors),men de klarade det väldigt bra iallafall. efter de hade vunnit kastade sig alla i en hög,dock inte i en lika stor hög som efter de vunnit första matchen,då fredrik låg underst,men det såg ganska kul ut iallafall. mellan matcherna gick jag och marcus till hans farmor och farfar som bor där näst intill och åt och spelade kort. bilder från matchen kommer komma nu,ni behöver ju inte kolla om ni inte vill då.





insåg nu att man inte ser någonting över vad jag så snyggt har skrivit i rutorna.
(faktiskt paint jag skrivit med så döm mig inte)


men klickar ni på bilden ser ni,annars är #5 otto och killen bredvid är min bror,anton.(#92)



om någon vet vad tekning är så är det anton som tekar.
han i mestadels vit tröja,fast även lite rött och blått också. (#92)


och jaja..det ÄR anton som står där och är reda att kasta sig in i "människohavet"..klickar ni på bilden får ni se vilken snygg ställning han står i också. fredrik fick jag inte med på bild...fast är det någon mot förmodan,som är intresserad av denna hockeyskrivning på bloggen idag,så kan jag fortsätta informera denna tönt (som är SÅ intresserad av hockey) att fredrik är #20. och de spelar i AHC p-99 (tror jag).
fast no one orkade väll läsa allt detta? iallafall inte malin!
pst: (
http://illwills.blogg.se/)
smygreklam.
idag ska jag ta tidig kväll. ska ta mig ifrån datan strax(inom en halvtimme) och börja göra mig iordning då. sen ska jag väll sticka på min halsduk som jag skulle stickat på varje dag på sportlovet enligt solveig,men det glömde jag så det får jag göra fram tills på fredag då vi har syslöjd,men ja-en applåd till alla som orkade läsa,verkligen.
*klappar*
hejdå

Inga kommentarer: